Content. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Dodał: Uploader
25.09.2024
Wyświetleń: 0
Коmentarzy: 0
Content. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Format: pdf, epub, azw3
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 20.1 mb
Wersja Językowa: Polska
Archiwum: 7zip (bez kompresji)
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Brak danych technicznych
DOWNLOAD
Format: pdf, epub, azw3
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 20.1 mb
Wersja Językowa: Polska
Archiwum: 7zip (bez kompresji)
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Brak danych technicznych
DOWNLOAD
Aby zobaczyć ukryty tekst, musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się!
DODAJ KOMENTARZ
Informacja
Członkowie grupy Gość nie posiadają uprawnień do komentowania tego artykułu.
KOMENTARZE (0)