Psychologia konsumenta - Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
Dodał: Uploader
10.12.2024
Wyświetleń: 0
Коmentarzy: 0
Psychologia konsumenta - Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
Format: pdf, epub, azw3, mobi
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 50.4 mb
Wersja Językowa: Polska
Archiwum: 7zip (bez kompresji)
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów.
Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Brak danych technicznych
DOWNLOAD
Format: pdf, epub, azw3, mobi
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 50.4 mb
Wersja Językowa: Polska
Archiwum: 7zip (bez kompresji)
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów.
Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Brak danych technicznych
DOWNLOAD
Aby zobaczyć ukryty tekst, musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się!
DODAJ KOMENTARZ
Informacja
Członkowie grupy Gość nie posiadają uprawnień do komentowania tego artykułu.
KOMENTARZE (0)